Wallet & push notifications
Increase purchase frequency and improve customer experience
Digitize loyalty or membership cards in the wallet and use targeted push notifications to make your customers come back more often.

Our solution is compatible with more than 50 partners
MOBILE WALLET
Offer a seamless customer experience with the mobile wallet
Digitize your cards via wallet
Choose the wallet to digitize your customers' loyalty or membership cards.
Don't impose a new app
Offer your customers to add their card to the native Wallet app on their phone.
Facilitate registration and identification
Let your customers sign up on their own and identify themselves at the checkout with their wallet card.
Update cards in real time
Update the information on the cards: loyalty points, rewards.

PUSH NOTIFICATIONS
Open a targeted communication channel with push notifications
Launch targeted campaigns
Segment your customers and send them personalized push notifications.
Schedule your marketing actions
Plan your push notification campaigns in advance to maximize their impact.
Increase drive-to-store
Get your customers back in store by sending them the right message at the right time.
Collect customer reviews
Encourage your customers to leave you a review with push notifications.

PARTNERS
Billiv is integrated with your business tools
Compatible with your POS software, payment terminal, kiosk, and CRM.


PRODUCTS
Our solutions related to the customer journey
Receipt and credit card slips
Dematerialize receipts and credit card slips, accessible on your customers' smartphones.
Learn moreDASHBOARD
Manage your business
Analyze your store's performance and configure the solution in real time.


Sectors
A tool suited to your business
CONTACT
Book a demo with an expert
We will contact you shortly to analyze your needs and organize a personalized demo.
Blog
Info & News on Retail and Data

Comment répondre aux avis Google ?
Vous êtes commerçant et vous ne savez pas quoi faire avec vos avis Google ? Ne vous inquiétez pas, billiv est là pour répondre à vos questions 😉.
Learn more

Pourquoi et comment demander un avis Google à vos clients ?
Demander un avis google à vos clients est devenu indispensable pour le bon développement de votre commerce. On vous dit tout dans cet article.
Learn more

Comment mesurer la satisfaction de vos clients ?
Comment mesurer la satisfaction de vos clients ? Que faut-il prendre en compte ? On vous dit tout dans cet article !
Learn more

Comment créer un bon programme de fidélité qui correspond à votre commerce
Dans cet article, on vous montre comment créer un programme de fidélité qui correspond à votre commerce.
Learn more

Comment fidéliser vos clients ?
Parfois, obtenir la fidélité de ses clients n’est pas chose aisée. Il y a plusieurs facteurs qui peuvent entrer en compte : des mauvaises pratiques, un marché trop concurrentiel, une trop grosse proximité entre vous et vos concurrents, etc. On a donc rassemblé nos meilleurs conseils pour vous permettre de mieux fidéliser vos clients.
Learn more

Ticket papier ou ticket dématérialisé, quelles différences ?
Quelles sont les différences entre le ticket de caisse papier et le ticket de caisse dématérialisé ?
Learn more

Quels sont les dangers des tickets de caisse ?
Les tickets de caisse, bien que très pratiques pour faire ses comptes, retourner un produit, obtenir une garantie ou offrir un bon d'achat, ne sont pas sans danger pour notre santé et pour l’environnement. Mais à quels dangers nous exposent-ils exactement ? On répond à toutes vos questions dans cet article.
Learn more